سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سئو

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره روز به روز در حال کابردی بیشتری در صنعت ساختمان می باشد پنجره دوجداره به واسطه مزیت های زیادی که دارند روز به روز در حال پییشرفت می باشد شما میتوانید با تنوع رنگی که پنجره دوجداره دارند ساختمان خود را  زیبا تر کنید .پنجره دوجداره علاوه بر زیبایی که دارد میتواند امنیت خانه شما را نیز بالا ببرند البته این ویژگی های تنها بخشی از مهمترین ویژگی های پنجره دوجداره می باشد.   پنجره دوجداره دارای عمر بسیاری بالایی می باشد که همین مزیت میتواند تا حد زیادی موجب کاهش هزینه هیا شما برای قرار دادن پنجره در ساختمان و همچنین هزینه تعمیر و نگهداری پنجره شود. پنجره دوجداره به واسطه تکنولوژی ساختی که دارد میتواند چندین سال بدون تغییر رنگ کار کند برخلاف پنجره های قدیمی که بعد از گذشت چندین سال دچار تغییر و فرسودگی می شوند .   پنجره دوجداره همچنین عایق خوبی در برابر صوت و سرما و گرما می باشد این  نوع از پنجره های دارای ساختاری می باشد که به سادگی گرما از انها عبور نمی کند که میتواند تا حد زیادی در کاهش انرژی به شما کمک کند همچنین پنجره دوجداره سر و صدا را به سادگی عبور نمی دهد که همین مزیت نیز میتواند در ایجاد آرامش برای شما و همچنین اعضای خانواده شما بسیار مفید باشد   قیمت پنجره دوجداره به عوامل  زیادی بستگی دارد جهت دسترسی به لیست قیمت پنجره دوجداره و همچنین مشاوره در زمینهپنجره دوجداره میتوانید با شماره های مندرج در وب سایت با ما در تماس باشد.  

انواع پنجره دوجداره:

پنجره دوجداره ثابت :که به صورت ثابت قرار میگیرد این نوع از پنجره دو جداره قابلیت باز شدن نداره  و از لحاظ عایق بودن در برابر سرما و گرما و سر وصدا بسیار عالی می باشد.

پنجره دوجداره ثابت

پنجره دوجداره دولنگه با یک لینگه ثابت :این پنجره دوجداره دارای دارای دولنگه می باشد که یکی از لنگه ها به صورت ثابت و یکی به صورت متحرک می باشد.

پنجره دوجداره با یک لنگه ثابت

پنجره دوجداره آکاردونی:این پنجره دوجداره زمانی مورد استفاده قرار میگیرد که عرض پنجره بسیار زیاد باشد.

پنجره دوجداره آکاردئونی

پنجره دوجداره با دولنگه بازشو :در این نوع از پنجره هر دو پنجره های لنگه ها باز می شود و میتواند دید بیشتری را برای کاربران محیط داخلی فراهم کند.

پنجره دوجداره دوحالته

پنجره دوجداره کشویی:این نوع از پنجره دوجداره به گونه ای می باشد که یک لنگه ثابت و لنگه دیگر روی لنک ثابت قرار میگرد به حالت ریلی: