سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سئو

سئو

سئو

سئو مخفف کلمه Search engine optimization و به معنی بهینه سازی موتورهای جستجوگر می باشد با استفاده از سئو وب سایت ما میتواند در نتایج عالی موتورهای جستجوگر ظاهر شود سئو یک استراتژی بازاریابی اینترنتی می باشد که بااستفاده از روش های آن می توانیم به رونق کسب و کار خود در دنیای مجازی کمک کنیم.
سئو مانند یک سپردگذاری بلند مدت می باشد که برای نتیجه دادن به زمانی بیش از شش ماه نیاز دارد 
در کنار زمان سئو نیازمند تجربه و تخصص نیز می باشد


ترخیص کالا

ترخیص کالا

ترخیص کالا یک فرآیند یا یک اصطلاح برای آزاد سازی کالا از گمرک می باشد البته لازم به ذکر می باشد که ترخیص کالا تنها برای واردات کالا به کار گرفته نمی شود و این اصلاح برای صادرات کالا نیز مورد  استفاده قرار می گیرد ترخیص کالا معمولا توسط ترخیص کار انجام می گیرد چرا که این فرآیند در صورتی که توسط شما یا هر فردی که دارای تجربه ی کافی برای ترخیص کالا نباشد ممکن است وقت گیر و خسته کننده باشد البته ترخیص کالا تنها نیاز به دانش نمی باشد بلکه نیازمند یک سری از موارد نظیر کارت بازرگانی نیز می باشد .

ترخیص کالا به صورت فیزیکی و الکترونیکی با ارائه هزینه مالیات و همچنین مجوز های لازم برای ترخصی کالا انجام می شود بعضی از کالا ها نیاز به مجوزهای می باشد که ترخیص کار در صورت نیاز به این مجوز های این امر را به فرد متقاضی ترخیص کالا در میان می گذارد تا فرد متقاضی برای آزاد سازی کالای ترخیصی خود آن مدارک و مجوزها را آماده و در اختیاز فرد ترخیص کار قرار دهید .

ترخیص کالا معمولا توسط شرکت های بازرگانی انجام می شود چرا این شرکت ها با داشتن نیرو های با تجربه در ترخیص کالا می توانند ترخیص کالا را به صورت مطمئن و با سرعت بالا انجام دهند ، شرکت  بازرگانی نوید نیز یکی از شرکت های می باشد که با داشتن نیرو های متعهد و متخصص و با تجربه آماده است تا کلیه اقدامات شما در زمینه بازرگانی را انجام دهید .

گروه بازرگانی نوید آماده است کالای ترخیصی شما را با استفاده از
ترخیص کالا با کمک گمرک هایی نظیر گمرک تهران، گمرک بندرعباس ،گمرک بوشهر ، گمرک بندر عباس
ترخیص کالا در فرودگاه
ترخیص کالا در مناطق آزاد

انجام دهد.


کرکره برقی

کرکره برقی یکی از امکانات جدید می باشد که در فروشگاه های و ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد مزیت های کرکره برقی نسبت به کرکره سنتی بسیار می باشد از جمله مهمترین مزیت های کرکره برقی می توان به :

  1. عمر کرکره برقی بالا می باشد
  2. تعمیر کرکره برقی  آسان می باشد
  3. نمای  زیبا کرکره برقی
  4. تنوع رنگی زیاد در کرکره برقی
  5. نداشتن سروصدا
  6. امنیت بالا کرکره برقی
  7. و...

 کرکره برقیشاید یکی از مهمترین مزیت های کرکره برقی امنیت بالایی آن باشد این نوع کرکره به نحوه ی ساخته شده است که به سادگی قابل باز شدن نمی باشد همیشه یکی از فاکتورهایی که برای خرید کرکره مورد توجه قرار میگیرد امنیت  می باشد که در کرکره برقی امنیت بالایی وجود داشته و  به همین دلیل کرکره برقی بیشتر از کرکره سنتی در ساخت های جدید مورد استفاده قرار میگیرد. یکی دیگر از مزیت های کرکره برقی این است که با  استفاده از حفره هایی که برای این کرکره ها ایجاد شده است به سادگی هوا و نحور قابل ورود و خروج می باشد و همین مزیت در کرکره های قبلی و ساده وجود نداشت و یکی از معایب بزرگ برای کرکره های ساده و سنتی بود 
کرکره اتوماتیک دارای امنیت بالایی می باشد شاید یکی از مهمترین فاکتورهای کرکره اتوماتیک امنیت این نوع از کرکره ها باشد امنیت در هر کسب و کاری مهم می باشد و باعث می شود تا خیال شما از محیط کاری خودتان راحت باشد شما میتوانید با استفاده از کرکره اتوماتیک این امنیت را بیشتر به وجود آورید کرکره اتوماتیک به نحوی ساخته شده است که میتواند محیط داخلی کسب و کار شما را در برابر هر تهدیدی مقاوم ساز این کرکره برقی اتوماتیک در صورت خراب شدن نیز به سادگی قابل تعمیر می باشد. 
کرکره برقی دارای انواع و اندازه های مختلفی می باشد که با توجه به نیاز شما کرکره برقی ساخته می شود البته در گذشته محدودیت هایی برای کرکره های برقی وجود داشت و تنها در اندازه و سایز های ثابت ارائه می شدند که با گذر زمان و وجود ابزارآلات  جدید این قابلیت به وجود آمد که کرکره برقی را بتوان به اندازه های متفاوت ایجاد کرد.. 
در صورت نیاز جهت استعلام قیمت کرکره برقی میتوانید با شماره های مندرج در وب سایت با ما در تماس باشید پشتیبان های هوشمند دور آماده پاسخگویی به سوالات شما در زمینه کرکره برقی  و ارائه لیست قیمت کرکره برقی می باشند 
هوشمند دور مجری ساخت و پخش کرکره برقی می باشد در صورت نیاز به کرکره برقی می توانید با شماره های مندرج در وب سایت با ما در تماس باشید همکاران ما آماده پاسخ گویی به سوالات شما  در زمینه کرکره برقی می باشد.کرکره برقی یکی مزیت دیگر نیز دارد و آن این است که در صورت که کرکره برقی بعد از چندین سال حالت کهنه و فرسوده را به خود گرفت میتواند آن را به سادگی رنگ کرد و به همین سادگی میتوان نمای ساختمان خودتان زیبا کنید. 
هوشمند دور ارائه دهنده خدمات کرکره برقی اتوماتیک به صورت کلی و جزئی می باشد شما در صورت نیاز میتوانید از قیمت های همکاری هوشمند دور نیز بهرمند شوید. قیمت کرکره برقی و اجزاء مورد نیاز کرکره برقی اتوماتیک به صورت همکاری نیز توسط هوشمند در ارائه می شود در صورت نیاز به قیمت کرکره اتوماتیک به صورت همکاری با شماره های مندرج در وب سایت با ما در تماس باشید. 


پنجره دوجداره

پنجره دوجداره روز به روز در حال کابردی بیشتری در صنعت ساختمان می باشد پنجره دوجداره به واسطه مزیت های زیادی که دارند روز به روز در حال پییشرفت می باشد شما میتوانید با تنوع رنگی که پنجره دوجداره دارند ساختمان خود را  زیبا تر کنید .پنجره دوجداره علاوه بر زیبایی که دارد میتواند امنیت خانه شما را نیز بالا ببرند البته این ویژگی های تنها بخشی از مهمترین ویژگی های پنجره دوجداره می باشد.   پنجره دوجداره دارای عمر بسیاری بالایی می باشد که همین مزیت میتواند تا حد زیادی موجب کاهش هزینه هیا شما برای قرار دادن پنجره در ساختمان و همچنین هزینه تعمیر و نگهداری پنجره شود. پنجره دوجداره به واسطه تکنولوژی ساختی که دارد میتواند چندین سال بدون تغییر رنگ کار کند برخلاف پنجره های قدیمی که بعد از گذشت چندین سال دچار تغییر و فرسودگی می شوند .   پنجره دوجداره همچنین عایق خوبی در برابر صوت و سرما و گرما می باشد این  نوع از پنجره های دارای ساختاری می باشد که به سادگی گرما از انها عبور نمی کند که میتواند تا حد زیادی در کاهش انرژی به شما کمک کند همچنین پنجره دوجداره سر و صدا را به سادگی عبور نمی دهد که همین مزیت نیز میتواند در ایجاد آرامش برای شما و همچنین اعضای خانواده شما بسیار مفید باشد   قیمت پنجره دوجداره به عوامل  زیادی بستگی دارد جهت دسترسی به لیست قیمت پنجره دوجداره و همچنین مشاوره در زمینهپنجره دوجداره میتوانید با شماره های مندرج در وب سایت با ما در تماس باشد.  

انواع پنجره دوجداره:

پنجره دوجداره ثابت :که به صورت ثابت قرار میگیرد این نوع از پنجره دو جداره قابلیت باز شدن نداره  و از لحاظ عایق بودن در برابر سرما و گرما و سر وصدا بسیار عالی می باشد.

پنجره دوجداره ثابت

پنجره دوجداره دولنگه با یک لینگه ثابت :این پنجره دوجداره دارای دارای دولنگه می باشد که یکی از لنگه ها به صورت ثابت و یکی به صورت متحرک می باشد.

پنجره دوجداره با یک لنگه ثابت

پنجره دوجداره آکاردونی:این پنجره دوجداره زمانی مورد استفاده قرار میگیرد که عرض پنجره بسیار زیاد باشد.

پنجره دوجداره آکاردئونی

پنجره دوجداره با دولنگه بازشو :در این نوع از پنجره هر دو پنجره های لنگه ها باز می شود و میتواند دید بیشتری را برای کاربران محیط داخلی فراهم کند.

پنجره دوجداره دوحالته

پنجره دوجداره کشویی:این نوع از پنجره دوجداره به گونه ای می باشد که یک لنگه ثابت و لنگه دیگر روی لنک ثابت قرار میگرد به حالت ریلی:


طراحی سایت آرتیمان

طراحی سایت آرتیمان

 

طراحی وب سایت با بهترین و به روز ترین متد های طراحی سایت توسط تیم با تجربه آرتیمات .طراحی سایت با توجه به اینکه روز به روز به تعداد مخاطبان بازاریابی اینترنتی افزوده می شود بسیار مهم می باشد از این رو در صورتی که شما دارای یک کسب و کار اینترنتی می باشد میتوانید با طراحی سایت کار خود را در دنیای مجازی نیز معرفی نماید

چرا طراحی وبسایت آرتیمان


تجربه و تخصص و تعهد از مهمترین ویزگی های طراحی سایت آرتیمان می باشد آرتیمان با بهره گیری از افراد متخصص سعی بر آن دارد تا طراحی وب سایت شما را با بهترین متد طراحی سایت انجام دهد تا علاوه بر جذابیت برای کاربران برای موتورهای جستجوگر نیز جذابیت داشته باشد و بتواند در نتایج گوگل رتبه های برتر را به دست آورید

قیمت طراحی سایت منحصر به فرد


آیا هزینه بالا طراحی وب سایت مناع از ورود شما به دنیای مجازی می شود ؟ طراحی سایت آرتیمان آماده است وب سایت شما را با کمترین هزینه طراحی کند همیشه قیمت طراحی وبسایتبه عنوان یک عامل بازدارنده برای تفکرات کاربران در دنیای مجازی به حساب آورده می شود. جهت استعلام تعرفه طراحی سایت میتوانید با شماره های مندرج در وب سایت با ما در تماس باشید همکاران ما آماده مشاوره طراحی وبسایت به شما به  صورت رایگان می باشند